Fris in druk.

Okay Color Graphics is een drukkerij van nu. Een drukkerij met een sterke ‘niet lullen, maar poetsen’-mentaliteit ook. Welke vraag de klant ook stelt: ze zorgen altijd dat het kan. Ook als de deadline ‘gisteren’ is. Okay Color levert kwaliteit vanuit vakmanschap. Grote merken weten de drukkerij dan ook te vinden.

Om hun identiteit te onderstrepen en het imago te verfrissen, vroeg Okay Color ons om Koersquotes te ontwikkelen. En het allerliefst zouden ze daarnaast een nieuwe term willen voor ‘drukkerij’ of ‘drukwerk’. Okay!

'overtroffen in verwachtingen'

‘Het woord ‘drukkerij’ roept vaak een wat stoffig imago op. Wij weten zelf natuurlijk dat drukwerk absoluut niet stoffig is – kijk om je heen en zie hoe print overal wordt ingezet. Maar het is lastig om zomaar te veranderen wat het woord oproept bij anderen.

Daarom hebben we Brief van de Koning voor hun Koersquotes ingezet; zij zouden weleens met gave input kunnen komen en ons met woorden en zinnen net even een stapje verder helpen.

Na een samenkomen waarin wij onze wensen duidelijk konden maken was de eerste opzet van Koersquotes al zo gaaf! Eigenlijk nog leuker dan we konden hopen.

Het eindresultaat is dusdanig naar tevredenheid dat we hebben besloten de quotes het hele jaar in te zetten als een soort campagne. Verwachtingen overtroffen dus, een absolute aanrader.’

– Toine Kremers, accountmanager Okay Color

Ga naar Okay Color